Σύμφωνα με αυτό που στηρίζεται σε αυτό, το 45% των φοιτητών στις ΗΠΑ δεν αποκτά καμία ικανότητα τα πρώτα δυο χρόνια των σπουδών του, ενώ το 36% δεν παρουσιάζει καμία σημαντικά βελτίωση στις γνώσεις του μετά από 4 χρόνια σπουδών. Το πιο εντυπωσιακό είναι όσοι τείνουν να έχουν περισσότερο "κοινωνική" ζωή (δηλ. διάβασμα(?) σε ομάδες κλπ) τείνουν να μαθαίνουν λιγότερα. Ίσως τελικά ο δρόμος στη γνώση να είναι πολύ μοναχικός(!).
Επίσης σύμφωνα με την ίδια έρευνα τα οφέλη από την εκπαίδευση σε όρους γνώσεων είναι μικρότερα στα προγράμματα που ασχολούνται με επαγγελματική εκπαίδευση και μεγαλύτερα σε προγράμματα σπουδών Γενικών Σπουδών. Αυτό ίσως είναι ένα πολύ καλό επιχείρημα γιατί είναι καλύτερα να διδάσκουμε Μίκρο και Μάκρο αντί Λογιστική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου